Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 14:05 - Мир вкъщи и…още нещо интерeсничко
Автор: svetlanal Категория: Изкуство   
Прочетен: 2480 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 12.10.2010 14:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Мир вкъщи и любов навън. Те това си пожелаваха за минала нова година всички колежки, а на мен…никой. Що бе, викам си, аз да не съм нещо повредена. Ама то било щото съм си нямала любовник. Така ли, сега ще се обзаведа и аз, няма да изоставам. Започах да пърхам с миглички и не след дълго се появи един ловец на пеперудки и хоп, аз си го хванах за балък, за такова де, как беше, за любовник. Дома има мир, сега, викам си, ще имам и любов навън. Речено-сторено. Една любов ви казвам, за чудо и приказ. Той един хубавец, едни очи красиви, едни думи реди и само ми повтаря колко съм хубава. Ходихме що ходихме по вили и могили и той ме напусна. Мъка! Тъкмо бях решила да се нарева едно хубаво, че ме изостави точно мене и…си спомних една мисъл. Като губиш нещо, не знаеш какво печелиш. И тогава се сетих. Какъв късмет, че любовникът ми ме напусна. Той искал да се разведе с жена си, защото не живеели добре. Е, като нямаш мир вкъщи, що ти трябваше любовница навън, ама айде де. И точно на мен да попадне. Да, ама аз не искам да се развеждам, а сега де, беля! Аз просто исках мир вкъщи и…Оше нещо, за да съм в крак с модата, нали така. Имал красиви очи, мале, та той беше късоглед милия, как иначе ще ми вика, че съм хубава?! Като аз си спомям му се явих в един дъжд с размазан грим…бльок! Не можел той да мине през цяла София, за да ме вземе, защото имало задръстване. А моя как може?! Задръстена съм аз, че…Ама модерна!  На предната си любовница като си пийнел порядъчно към полунощ й звънял по телефона, та я развел. Сега май и той се е развел и ще има сватба. За какво ми е пияница на мен, за какво ще му плача?! Аз трябва да му благодаря, че ме заряза. Той две думи на кръст не може да каже, само Колко си хубава и Айде да си лягаме. И като си легнеме какво мислите?! Заспива, щото при мен му било спокойно. Жена му гадна, любовницата нервна, а аз?! Майка ли съм му, психоаналитик ли, какво?! Ега го у мъжо! А милото ми е толкова…И даже ми готви. Е, поне сега разбрах, че имам мир вкъщи и любов даже си имам. Дали да не си хвана още един любовник, за да разбера най-накрая, че от моя по-хубаво нема или…Ей, много съм умна. А щом ме харесват мъжете, значи съм и хубава…май! Ей, човек се учи докато е жив. Сигурно е много хубаво да имаш и двете – мир вкъщи и любов…пак вкъщи. Интересно!!! Отивам да питам милото дали ме обича.


Тагове:   мир,


Гласувай:
10



1. yotovava - Ей,
12.10.2010 17:22
чи то биля топлата вода сме открили, женоооо :) :) :)
Ама нали мрез за тоя мир у дома, няма как - либовта навън... докато може...

Прегръдки, боецо.
Валя
цитирай
2. svetlanal - Пуста мода...
12.10.2010 19:38
до там ме докара...
Боец си ти и то какъв!!! За мен е чест, че те има...м!!!
цитирай
3. andrinamark - Обичате той, обича! :) А такива ...
12.10.2010 20:34
Обичате той, обича! :)
А такива "консуматори на спокойствие"... надалеч! :)))
цитирай
4. vili73 - :))))))))))
12.10.2010 21:12
Здравей, "луда главо"! :)))
Натроши ми грънците, както винаги... :))))))))
цитирай
5. svetlanal - Обича ме, я колко съм сладка
14.10.2010 13:45
Къде ще ходи да не ме обича, като съм му шестица от тотото. :)
Луда съм по цялата глава, обаче тичам за Капчица, ще залепим пусти грънци и ще ги шитнем на някой консуматор на спокойствие!!!
цитирай
6. adiveil - Аз се чудя защо само един текст ви...
14.10.2010 22:21
Аз се чудя защо само един текст виждам от теб, пък ти с какво си се занимавала! :)))
цитирай
7. svetlanal - Леле...
15.10.2010 08:57
Разкрита съм!!! :) Не казвай на никой!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetlanal
Категория: Изкуство
Прочетен: 21373
Постинги: 4
Коментари: 32
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930